قوانین بازگشت کالا
مشتری مداری همواره از مهمترین ارزش های سازمانی بردشاپ بوده است. از جمله مواردی که در مشتری مداری باید در نظر گرفته شود ایجاد آرامش خیال و اعتماد برای مشتری است.
فروشگاه اینترنتی بردشاپ به منظور آسایش خیال مشتریان خود امکان بازگشت کالای خریداری شده به جز بردهای تلویزیون (به دلیل حساس بودن) تا مدت 10 روز بعد از خرید را فراهم آورده است. در ذیل توضیحاتی در این خصوص آمده است.
انصراف از خرید
در صورتی که مشتری به هر دلیلی بعد از خرید خود منصرف گردد ، تا 10 روز مهلت دارد که انصراف از خرید خود را به بردشاپ اعلام نماید.
کالا باید به همان صورتی که تحویل گرفته شده است پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در هنگام برگشت محصول به بردشاپ حتما باید فاکتور خرید محصول همراه آن ارسال گردد و هزینه برگشت کالا به عهده مشتری می باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بردشاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به بردشاپ اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به بردشاپ ارسال شود.
در صورتی که آسیبهای ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما میتوانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بردشاپ عودت شود.
مغایرت کالای خریداری شده با کالای ثبت شده در سایت
در این صورت لطفا کالای تحویل شده را باز ننمایید و هرچه سریعتر موضوع را به بردشاپ اطلاع دهید تا هرچه سریعتر دستگاه با دستگاهی که از جانب شما سفارش داده شده است تعویض گردد.
قابل ذکر است که در صورتی که دستگاه از پلمپ خود خارج گردد بردشاپ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد
در صورتی که کالای دارای مغایرت استوک باشد اگر آسیبی به قطعه وارد نشود مشکلی از جهت تعویض وجود ندارد
اشکالات فنی در دستگاه خریداری شده
تمامی دستگاه های ارائه شده در بردشاپ دارای گارانتی می باشد که در صفحه ی هر محصول به طور مجزا گارانتی آن ذکر شده است. در کل در فروشگاه بردشاپ دو نوع گارانتی موجود است:
1- گارانتی شرکت سازنده: دستگاه هایی که دارای گارانتی شرکت سازنده می باشند بعد از نصب و در هنگام نصب بر اساس قوانین آن شرکت برای گارانتی ، اشکال دستگاه برطرف می گردد.
2- گارانتی بردشاپ: دستگاه هایی که دارای گارانتی بردشاپ می باشد ، این گارانتی با توجه به مهلت ذکر شده برای هر محصول شامل گارانتی می باشد که مشتری با ارسال دستگاه ایراد دار به بردشاپ به همراه فاکتور خرید خود می تواند از گارانتی فوق استفاده نماید.
هزینه ارسال کالا به بردشاپ به عهده مشتری می باشد.